|

Veelgestelde vragen

Hoe vind ik een product?
Wanneer u weet welk artikel u zoekt kunt u gebruik maken van de zoekfunctie boven in uw scherm. Vul (een deel van) de naam van het betreffende artikel in en klik vervolgens op de zoekknop. U kunt ook zoeken op categorie via de menubalk. Wanneer u klikt op één van de categorieën ontvouwt zich een submenu waarop u kunt klikken. 

Hoe bestel ik een product?
Als u op de pagina van het gewenste product bent en dit wilt bestellen, selecteert u eerst de gewenste variant (indien van toepassing) en geeft u het gewenste aantal aan. Daarna voegt u het product toe aan uw winkelwagen door op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. Als het product succesvol is toegevoegd aan uw winkelwagen krijgt u een pop-up te zien bij het icoontje van de 'winkelwagen' rechtsboven in uw scherm. U kunt ervoor kiezen om direct naar de winkelwagen te gaan om de bestelling af te ronden of door te gaan met winkelen. Als u verder gaat met winkelen, blijven de artikelen in uw winkelwagen.

Hoe werkt de winkelwagen?
In uw winkelwagen worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. U komt bij uw winkelwagen door op het icoontje van de ‘winkelwagen’ te klikken rechtsboven in uw scherm. Voordat u de bestelling gaat afronden, is het raadzaam uw bestelling te controleren. U kunt eventueel artikelen uit uw winkelwagen verwijderen, dit doet u door te klikken op 'verwijderen', of het aantal aanpassen.

Hoe rond ik mijn bestelling af?
Als alle producten in uw ‘winkelwagen’ zitten, klikt u op de knop ‘Bestellen’. Vervolgens vult u hier alle gevraagde adresgegevens in (linker kolom), ziet u de verzendkosten en selecteert u de betaalmethode (middelste kolom) en controleert u nogmaals uw bestelling en gaat u akkoord met de algemene voorwaarden (rechter kolom). Klik op 'Kopen' om de bestelling definitief te maken.

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met bankoverschrijving of iDEAL. De betaalmethode iDEAL evenals de gewenste bank kiest u tijdens het afronden van uw bestelling. De rest wijst zich vanzelf. Bij bankoverschrijving kunt u na het plaatsen van een bestelling, binnen 14 dagen, uw betaling overmaken via uw bank. De kosten hiervoor bedragen € 2,50. U ontvangt na het plaatsen van een bestelling alle nodige informatie voor het overmaken van de betaling. 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn bepaald aan de hand van de afmetingen en het gewicht van uw bestelling en zijn altijd € 6,95, tenzij anders aangegeven bij een product. De verzendkosten worden tijdens het afronden van uw bestelling weergegeven. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. 

Werkt VGAN Ledenvoordeel met andere partijen om mijn bestelling te verwerken?
Nadat u heeft betaald, verwerkt Mijninkoper B.V. voor VGAN Ledenvoordeel de bestelling, laat deze verzenden en behandelt eventuele retouren. De verzending van uw bestelling wordt uitgevoerd door een vervoersbedrijf, dat kan verschillen per zending.

Wat gebeurt er met mijn klantgegevens?
Uw gegevens worden opgeslagen in de administratie van VGAN Ledenvoordeel. Deze gegevens zullen alleen gedeeld worden met Mijninkoper B.V. en zij delen uw adresgegevens vanzelfsprekend met het vervoersbedrijf. Met Mijninkoper B.V. heeft VGAN Ledenvoordeel een overeenkomst in het kader van de privacywetgeving zodat uw gegevens nooit op verkeerde wijze zullen worden gebruikt.

Heb ik de mogelijkheid om mijn bestelling retour te sturen?
Binnen 14 dagen kunt u uw bestelling terugsturen en zal uw geld worden teruggestort. Hiervoor dient het artikel wel onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking te worden teruggestuurd.

Wilt u een bestelling retourneren? Dan dient u uw bestelling allereerst aan te melden bij ons via het herroepingsformulier. U ontvangt per kerende instructies over het terugsturen van uw bestelling.

De portokosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Vanwege de impact die retourneren met zich meebrengt voor o.a. het milieu zijn wij genoodzaakt deze regel door te voeren. Wij hopen op uw begrip. Bewaar het verzendbewijs van uw pakket goed. Aan de hand van het verzendbewijs kunt u achterhalen waar uw retourzending is.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen ons best om producten binnen 24 uur te verzenden. Over het algemeen worden de producten binnen 48 uur bezorgd. Bij sommige producten kan de levering echter wat langer duren. U vindt bij het product zelf met welke levertijd u gemiddeld rekening dient te houden. 

Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact op met de klantenservice via [email protected] of via 085-48 633 67 (bereikbaar van maandag t/m donderdag van 10.00 tot 16.00 uur).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »